PaperEntry.AI
Τεχνητή Νοημοσύνη
Αληθινά Αποτελέσματα
Αυτόματη εξόρυξη δεδομένων από κάθε έγγραφο.
Αυτόματη Καταχώρηση Παραστατικών
Πως Λειτουργεί
Αποστολή
Αποστολή των παραστατικών στο PaperEntry μέσω email ή με τη χρήση κοινόχρηστου φακέλου ή με επιλογή απευθείας από το PaperEntry ή μέσω γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ των βάσεων δεδομένων (API).
Επεξεργασία
Μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης διεκπεραιώνονται μια σειρά βημάτων εξόρυξης δεδομένων. Στα βήματα περιλαμβάνεται η αναγνώριση των ζευγών πληροφορίας, η επεξεργασία πινάκων και η κατανόηση των παραπάνω πληροφοριών.
Επικύρωση
Τα αποτελέσματα ελέγχονται για την ακρίβεια τους από το state-of-theart λογισμικό επικύρωσης. Ανάλογα με το ποσοστό βεβαιότητας τα δεδομένα ελέγχονται και από την ομάδα ελέγχου της Utilize.
Διασύνδεση
Τα αποτελέσματα αποθηκεύονται απευθείας στο πρόγραμμα Μηχανογράφησης/Λογιστικής της εταιρίας σας ή λαμβάνονται σε μορφή .XML, CSV ή άλλη που επιθυμείτε.
Προϊόντα PaperEntry.AI
PaperEntry.AI FOR ALL
- Αποστολή εγγράφων σε ηλεκτρονική μορφή
- Το PaperEntry.AI εξάγει τις πληροφορίες απευθείας από τα έγγραφα σας.
- Με τον Validator, τα αποτελέσματα επικυρώνονται (προαιρετικά) από ανθρώπους για να διασφαλίσουμε το 100% της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων
- Με Post Process επεξεργασία τα δεδομένα προσαρμόζονται σε πληροφορία του ERP σας (μετατροπή από κιβώτια σε τμχ κ.ά.)
- Μετά την επεξεργασία, τα δεδομένα εγγράφονται στη βάση του ERP σας.

PaperEntry.AI FOR ACCOUNTANTS
- Αποστολή εγγράφων σε ηλεκτρονική μορφή
- Το PaperEntry.AI εξάγει τις πληροφορίες απευθείας από τα έγγραφα σας.
- Με τον Validator, τα αποτελέσματα επικυρώνονται (προαιρετικά) από ανθρώπους για να διασφαλίσουμε το 100% της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων
- Με το PaperEntry Client οι λογιστές της εταιρείας σας προσθέτουν τα μεταδεδομένα του τιμολογίου (πάγιο, λειτουργικό, στοιχεία κ.τλ.) μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο μενού επιλογών.
- Μετά την επεξεργασία, τα δεδομένα εγγράφονται στη βάση του ERP σας.

PaperEntry.AI ENTERPRISE
- Αποστολή εγγράφων σε ηλεκτρονική μορφή
- Το PaperEntry.AI εξάγει τις πληροφορίες απευθείας από τα έγγραφα σας.
- Με τον Validator, τα αποτελέσματα επικυρώνονται (προαιρετικά) από ανθρώπους για να διασφαλίσουμε το 100% της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων
- Με το PaperEntry Client οι λογιστές της εταιρείας σας προσθέτουν τα μεταδεδομένα του τιμολογίου (πάγιο, λειτουργικό, στοιχεία κ.τλ.) μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο μενού επιλογών.
- Με Post Process επεξεργασία τα δεδομένα προσαρμόζονται σε πληροφορία του ERP σας (μετατροπή από κιβώτια σε τμχ κ.ά.)
- Μετά την επεξεργασία, τα δεδομένα εγγράφονται στη βάση του ERP σας.

Οφέλη

Μείωση του κόστους καταχώρησης έως και 90%

99,9% ακρίβεια αποτελεσμάτων

Διασύνδεση με κάθε ERP της αγοράς

On Premises ή Cloud υλοποίηση
Πως Λειτουργεί
Extracting Data from Commercial Invoices
Deep Cognition Validation Software
Data Entry Automation
Η υπηρεσία απευθύνεται σε:
Επικοινωνήστε μαζί μας
Ενδιαφέρεστε για συνεργασία, προσφορά ή περισσότερες πληροφορίες;